دین‌محمدی: هر 5 گزینه مناسب هستند

دین‌محمدی: هر 5 گزینه مناسب هستند


پیشکسوت استقلال می‌گوید هر 5 گزینه مورد نظر استقلالی‌ها برای هدایت این تیم افرادی شایسته هستند.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سیروس دین‌محمدی در پاسخ به این سوال که به نظرش کدامیک از 5 گزینه داخلی سرمربیگری استقلال بیشتر می‌تواند به این تیم کمک کند، اظهار کرد: از کسی اسم نمی‌برم اما این را می‌گویم که اگر مشکلات مالی نباشد، گزینه ایرانی بهتر از گزینه خارجی است. هرچند که منکر توانایی‌های مربی خارجی نیستم اما فکر می‌کنم که با این شرایط مربی داخلی بهتر است. گزینه‌های ایرانی، حتما مناسب هستند که هیات مدیره آنها را انتخاب کرده است. هر 5 گزینه معرفی شده، برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند و می‌توانند به استقلال کمک کنند.

سرمربی تیم امید استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش حضور فیروز کریمی به عنوان کسی که در استقلال سابقه بازی ندارد، می‌تواند به آبی‌پوشان کمک کند یا خیر، عنوان کرد: کریمی یک‌بار در استقلال بود و نتایج خوبی نگرفت اما شاید دلیلش این بود که زمان کافی نداشت و در اواسط فصل تیم را گرفت. او مربی خوبی است و معتقدم که می‌تواند به این تیم کمک کند.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که این احتمال را نمی‌دهد که مربی بعدی استقلال بعد از دو شکست وارد بحران شود، گفت: این یک حدس است که هنوز اتفاق نیافتاده است. نباید فاز منفی بدهیم و باید به مربی بعدی استقلال کمک کنیم تا دل هواداران را شاد کند و کاری کند تا آنها به فوتبال برگردند. اکثر هواداران استقلال با این تیم قهر کرده‌اند. به عنوان کسی که در این تیم بوده‌ام این مسئله را می‌بینم. مردم از ما گله می‌کنندو باید تلاش کنیم تا آنها با تیم آشتی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1394برچسب:, | 12:22 | نویسنده : امیررضا خضرلو |